Naar de inhoud Naar het menu

Tech change

Stap 2

Je komt op de pagina 'Welkom' terecht en ziet onder andere jouw huidige adres staan. Achter dit adres staat 'Verhuizen'. Klik hierop.

Stap 3

Vul jouw postcode in om te zien welke abonnementen beschikbaar zijn op jouw adres en wat deze kosten. 

Stap 4

Kies een van de abonnementen en doorloop de stappen van het bestelproces.

Kies bij het bezorgadres het adres waarop je jouw (eventueel) nieuwe modem of aansluit-set wilt ontvangen. Controleer de gegevens goed en rond het bestelproces dan af.

Let op: bij een pre-order kan het even duren voordat je een geplande opleverdatum ontvangt. Wees gerust, deze krijg je automatisch van ons wanneer wij deze van de netwerkleverancier krijgen.

Tien dagen voor de geplande opleverdatum sturen wij een seintje naar onze partner om de apparatuur te verzenden. Zodra het pakket is verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een track & trace code.

Hoe gaat het verder?

Uitleg over het proces:

  • Je krijgt een bevestiging van je nieuwe aanvraag. Hierop staat alleen informatie over internet, het modem en de installatieservice. De overige diensten zoals televisie, bellen etc. worden automatisch meegenomen en kun je niet wijzigen.
  • Technisch wordt er nu een nieuwe verbinding aangevraagd.
  • Als de aanvraag wordt afgerond wordt alles pas administratief verwerkt. Ook de facturatie van je nieuwe abonnement start dan pas. Hierover krijg je een e-mail.
  • De opzegging van de oude verbinding start op datum na afronding van de aanvraag. Hierover krijg je een e-mail met de technische opzegdatum. Deze kan afwijken van de opzegdatum die wij hanteren.
  • Wanneer er een overlap is van je oude en nieuwe internetabonnement, dan wordt er dubbel gefactureerd.
    Heb je te veel betaald voor diensten, dan krijg je dit teruggestort na afronding van de opzegging.