Stap 2
Je komt op de pagina 'Welkom' terecht en ziet onder andere jouw huidige adres staan. Achter dit adres staat 'Verhuizen'. Klik hierop.
Stap 3
Vul jouw nieuwe postcode in, om te controleren of op jouw nieuwe adres Freedom internet beschikbaar is. Daarnaast verschillen de prijzen en netwerken per regio, het kan daarom zijn dat je op jouw nieuwe adres een andere prijs betaald.
Stap 4
Kies het abonnement dat beschikbaar is op jouw nieuwe adres en doorloop de stappen van het bestelproces.
Kies bij het bezorgadres het adres waarop je jouw nieuwe modem of aansluit-set wilt ontvangen. Controleer de gegevens goed en rond het bestelproces dan af.
Let op: bij een pre-order kan het even duren voordat je een geplande opleverdatum ontvangt. Wees gerust, deze krijg je automatisch van ons wanneer wij deze van de netwerkleverancier krijgen.
Hoe gaat het verder?
Uitleg over het verhuisproces:
- Je krijgt een bevestiging van je nieuwe aanvraag. Hierop staat alleen informatie over internet, het modem en de installatieservice. De overige diensten zoals televisie, bellen etc. worden automatisch meegenomen en kun je niet wijzigen.
- Technisch wordt er nu een nieuwe verbinding aangevraagd.
- Als de aanvraag wordt afgerond wordt alles pas administratief verwerkt. Ook de facturatie start dan pas op het nieuwe adres. Hierover krijg je een e-mail.
- De opzegging van de oude verbinding start op datum na afronding van de aanvraag. Hierover krijg je een e-mail met de technische opzegdatum. Deze kan afwijken van de opzegdatum die wij hanteren.
- Wanneer er een overlap is van je oude en nieuwe internetabonnement, dan wordt er dubbel gefactureerd.
Wil je van het proces afwijken omdat...
- ... je een FRITZ!Box hebt gekocht, maar je wel gebruik wilt maken van de installatieservice.
- ... je je oude verbinding langer wilt behouden.
- ... je overlap wilt met andere diensten.
- ... je naar een andere regio met een ander netnummer verhuist, maar toch telefonie wilt behouden?
Doe dan eerst de wijziging en reageer door te antwoorden op de orderbevestiging met jouw wensen, dan hebben wij gelijk alle gegevens bij de hand. Zorg dat je duidelijk beschrijft wat je situatie is en waar je naartoe wilt. Stuur daarnaast ook onderstaande informatie toe, ter verificatie.
- Het Freedom e-mailadres;
- Het klantnummer (Fxxxxxxx) (te vinden op de homepagina van MIJNFreedom of op je contract);
- Het postcode en huisnummer van je huidige internetabonnement.