Naar de inhoud Naar het menu

Wat houdt de overstapservice in?

Geef tijdens het bestelproces aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice en Freedom zegt je internetdiensten voor je op*. zodat je naadloos overstapt van je huidige provider naar Freedom Internet. Je hoeft in dat geval je huidige internetabonnement niet meer zelf op te zeggen. De datum is goed afgestemd tussen jouw huidige en nieuwe provider en je wordt bovendien niet geconfronteerd met mogelijk dubbele facturen.

De overstapservice is een dienst van vereniging Coin, waarbij verschillende providers zijn aangesloten. Die providers hebben een overeenkomst getekend waarin is afgesproken dat zij voor elkaar een abonnement mogen opzeggen om het voor de klant zo eenvoudig mogelijk te maken indien de klant dit wenst. De aangesloten providers moeten echter wel rekening houden met de opzegtermijn van een maand. Wanneer je ervoor kiest om Freedom jouw internetabonnement op te laten zeggen, is de opzegdatum minimaal vier weken nadat je bij ons hebt besteld.

* Hiermee bedoelen we dat Freedom alleen diensten opzegt die aan het internetabonnement verbonden zijn, zoals internet, VoIP (bellen via internet) en televisie over koper of glasvezel. Maak je bijvoorbeeld gebruik van Digitenne of satelliet tv, dan valt dat hier niet onder en dien je dit zelf op te zeggen.

Hieronder lees je de antwoorden op de veelgestelde vragen over Freedom Overstapservice.


Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.