Ik heb geen factuur gehad, wat moet ik doen?
Standaard sturen we de factuur naar het @freedom.nl e-mailadres. Controleer in de MIJNfreedom omgeving op welk e-mailadres je de factuur ontvangt. Log in met je gegevens, klik aan de linkerkant in het menu op ‘Account’ en vervolgens op ‘Factuuradres’. Bij ‘E-mailadres’ zie je het adres staan waarop je de factuur ontvangt.
Ik heb de machtiging doorgegeven, maar krijg een herinnering
Wil je ons een e-mail sturen op het moment dat je de herinnering krijgt? We moeten dan handmatig nog een actie uitvoeren voor je. Geef dan ook door op welk freedom account de verbinding aangevraagd is, zodat we makkelijk je gegevens erbij kunnen pakken.
Hoe regelt Freedom de betalingen?
Je kunt alleen betalen aan Freedom via automatische incasso. BlueM faciliteert voor Freedom de eMandate. Dat is de digitale machtiging via je bank. BlueM is een geaccrediteerde partij, lees er hier meer over. Het systeem dat BlueM voor de machtiging gebruikt heet ViaMijnBank.
Vanaf wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
Vijf dagen nadat je een factuur hebt ontvangen sturen we de bank een verzoek om het abonnementsgeld te incasseren. Het kan dat hier dan nog een dag of paar dagen overheen gaat voordat de incasso van je bankrekening is afgeschreven.
Kan ik ook zonder een automatisch incasso betalen?
Nee, momenteel kan dit nog niet. Alle betalingen lopen via een automatisch incasso.