Stap 2
Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Canal+’.
Stap 3
Klik vervolgens op ‘Zender pakketten’.
Goed om te weten
Loopt er nog een actieve bestelling voor jouw televisie abonnement, dan is het nog niet mogelijk om wijzigingen hieraan te doen via de MIJNfreedom omgeving. Je krijgt dan mogelijk de melding "Nog geen actief Canal+ abonnement gevonden". Wacht dan rustig of tot je van ons een e-mail krijgt dat de bestelling is afgerond en probeer het opnieuw.
Stap 4
Je kunt nu door op het pijltje te klikken onder het kopje ‘Abonnement’ kiezen voor een ander abonnement.
Wil je daarnaast ook een ander zenderpakket?
- Vink het vakje uit als je het zenderpakket niet meer wilt.
- Vink het vakje aan als je het zenderpakket aan je abonnement wilt toevoegen.
Stap 5
Klik op opslaan.
Stap 6
Je abonnement is nu gewijzigd.
Heb je je abonnement gewijzigd van TV Standaard naar TV Compleet of andersom, of heb je een extra zenderpakket toegevoegd? Het duurt maximaal één uur, voordat de wijziging of de aanvraag doorgevoerd is.
Heb je je abonnement gewijzigd van TV Standaard naar TV Compleet of andersom, dan gaat het nieuwe tarief vanaf het moment dat je wijzigt in. De kosten worden dan verrekend op de eerstvolgende factuur.
Heb je een zenderpakket stopgezet? Dit zenderpakket is vanaf de volgende dag niet meer beschikbaar.
Let op: Je betaalt een zenderpakket per maand. Houd er rekening mee dat wanneer je een zenderpakket opzegt, je nog steeds voor de hele maand betaalt.