Naar de inhoud Naar het menu

Hoe kan ik de snelheid van mijn abonnement wijzigen?

Heb je een abonnement bij Freedom waarbij je kunt wisselen tussen verschillende snelheden? Dan kun je op de volgende manier een aanpassing van de snelheid op jouw internetverbinding aanvragen.

Voor een overzicht van de abonnementen, snelheden, prijzen en voor welke netwerken je dit kan aanvragen, kijk je op deze pagina over netwerken en prijzen.

Abonnementen waarbij er geen andere snelheid mogelijk is dan 1 Gbit/s of DSL-abonnementen, is het wijzigen van de snelheid niet mogelijk.

Wil je verhuizen of op hetzelfde adres van techniek wijzigen (bijvoorbeeld: van DSL naar Glasvezel), kijk dan op een van de volgende helpdeskpagina's:

Neem telefonisch contact op of stuur een mail via het contactformulier waarin je het volgende meestuurt:

  • Het F-nummer van je abonnement.
  • De oude snelheid van het abonnement.
  • Welke snelheid je graag zou willen aanvragen.
  • Vanaf welk moment deze wijziging in moet gaan.

Let op! Je kunt één keer per maand up- of downgraden.

De wijziging van je verzoek gaat in zodra deze handmatig door ons is ingediend. Vaak is de aanpassing dezelfde dag verwerkt.

Wanneer dat gebeurd is, ontvang je een bevestiging per mail en vanaf dat moment is je gewijzigde snelheid van toepassing op je abonnement. Je kosten worden verrekend op je eerstvolgende factuur.

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.