Naar de inhoud Naar het menu

Hoe wijzig ik mijn tv-abonnement?

Wil je je tv-abonnement graag wijzigen in een ander tv-abonnement of een zenderpakket toevoegen, volg dan onderstaande stappen.

Stap 1

Log in op MIJNfreedom. Je gebruikersnaam is je e-mailadres dat je hebt gekregen bij het aanvragen van je internetabonnement van Freedom (@freedom.nl e-mail adres). Ben je nog nooit ingelogd of ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’, zodat je je wachtwoord kunt instellen en vervolgens kunt inloggen.

Bekijk ook de pagina "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" voor instructies. 


Stap 2

Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Canal Digitaal’.

Stap 3

Klik vervolgens op ‘Zender pakketten’.

Stap 4

Je kunt nu door op het pijltje te klikken onder het kopje ‘Abonnement’ kiezen voor een ander abonnement. 

Wil je daarnaast ook een ander zenderpakket?

  • Vink het vakje uit als je het zenderpakket niet meer wilt.
  • Vink het vakje aan als je het zenderpakket aan je abonnement wilt toevoegen.

Stap 5

Klik op opslaan.

Stap 6

Je abonnement is nu gewijzigd.

Heb je je abonnement gewijzigd van TV Standaard naar TV Compleet of andersom, of heb je een extra zenderpakket toegevoegd? Het duurt maximaal één uur, voordat de wijziging of de aanvraag doorgevoerd is. 

Heb je je abonnement gewijzigd van TV Standaard naar TV Compleet of andersom, dan gaat het nieuwe tarief vanaf het moment dat je wijzigt in. De kosten worden dan verrekend op de eerstvolgende factuur. 

Heb je een zenderpakket stopgezet? Dit zenderpakket is vanaf de volgende dag niet meer beschikbaar.

Let op: Je betaalt een zenderpakket per maand. Houd er rekening mee dat wanneer je een zenderpakket opzegt, je nog steeds voor de hele maand betaalt. 

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.