Naar de inhoud Naar het menu

Wanneer je Freedom Subnet aanvraagt, ga je een maandelijks contract aan. Je betaalt Freedom Subnet via automatische incasso. Deze dienst is alleen aan te schaffen als je ook een internetabonnement bij Freedom hebt. Het contract en de automatische incasso lopen door totdat je de dienst opzegt. Wanneer je Freedom Subnet aanschaft zie je af van de bedenktermijn van 14 dagen, omdat je de dienst direct kunt gebruiken en maandelijks kunt opzeggen.

Op de dienstpagina over de subnet dienst kun je vinden wat de dienst precies inhoud.

Als klant van Freedom Internet, kun je als volgt een subnet aanvragen:

Stap 1

Stuur een mail naar subnet@freedomnet.nl waarin je Freedom Subnet aanvraagt en vermeldt onderstaande gegevens ter verificatie van je abonnement:

  • Postcode en huisnummer;
  • Het klantnummer (Fxxxxxxx);
  • Het hoofdaccount, dat is je @freedom.nl e-mailadres of het bij ons bekende contact e-mailadres.

Stap 2

Binnen enkele dagen ontvang je een mailtje ter bevestiging van je aanvraag. Hierin vind je de reeks IP-adressen.

Stap 3

Vanaf het moment dat je de bevestiging hebt ontvangen betaal je €17 euro (incl. BTW) per maand, boven op je normale abonnementskosten.

Stap 4

Stel je IP-adressen naar wens in op je netwerk.

Let op: Freedom biedt alleen ondersteuning op FRITZ!Box modems. Heb je een ander modem, dan kun je het beste contact zoeken met de leverancier of de handleiding raadplegen.

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.