Als je je wachtwoord bent vergeten waarmee je inlogt op de FRITZ!Box dan kun je die gemakkelijk herstellen.
Je hebt 3 mogelijkheden om een wachtwoord te achterhalen of herstellen.
1: Op de sticker onderop het modem of de losse kaart.
Standaard is het wachtwoord ingesteld, deze vind je terug achterop je FRITZ!Box of in het bijbehorende blauwe boekje. Probeer met dit wachtwoord in te loggen. Lukt het niet? Probeer dan de een van de volgende opties.
2: Resetten van de FRITZ!Box
Je kunt je wachtwoord ook resetten door je FRITZ!Box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. De stappen hiervoor vind je op deze pagina: Hoe stel ik de FRITZ!Box opnieuw in?
3: Via je ingestelde MyFRITZ! account
Wanneer de FRITZ!Box is ingesteld met een MyFRITZ! account, dan kan je kiezen om het wachtwoord te wijzigen d.m.v. het e-mailadres waarmee het MyFRITZ! account is geregistreerd.
Volg de stappen bij de link 'Forgot your password?'. Je krijgt dan een nieuw scherm te zien en kunt klikken op 'Send push service mail'. Vervolgens ontvang je een mail waarin je kunt klikken op de knop 'Assign New Password'. Na het wijzigen van je wachtwoord, ben je direct ingelogd op de FRITZ!Box.