Naar de inhoud Naar het menu

Ik heb problemen met het inloggen in de Canal+ WebTV, app of Smart TV

Heb je problemen bij het inloggen op de Canal+ app, Web TV of Smart TV app? Volg dan de tips hieronder om weer in te kunnen loggen bij Canal+

Hoe je kunt inloggen in de Canal+ app, Web TV en Smart TV kun je vinden in de instructie: Hoe log ik in op de Canal+ TV-App?

Problemen met het wachtwoord of gebruikersnaam

Standaard log je in met dezelfde gegevens als je voorheen gebruikte bij Canal Digitaal. Aan deze gegevens is niks gewijzigd bij ons of (ondertussen) Canal+.

Krijg je de melding dat het wachtwoord incorrect is of dat je gebruikersnaam incorrect is? Kijk dan of het wijzigen van het wachtwoord voor jou de oplossing bied. De instructie hoe het wachtwoord of gebruikersnaam te wijzigen kun je vinden op de pagina: Hoe wijzig ik mijn wachtwoord van de Canal+ app.

Ons advies is om bij de Smart TV app gebruik te maken van de QR-code en deze te scannen met de Canal+ app op je tablet of telefoon.

Problemen bij het inloggen op de Smart TV via de QR-code

Lukt het niet om in te loggen op de Smart TV wanneer je gebruik maakt van het scannen van de QR-code?

Let er op dat je de Canal+ app gebruikt om de QR-code te scannen. Gebruik je de "oude" Canal Digitaal app op je mobiele apparaat, dan krijg je de foutmelding "internal error 3 (A112)" voor Android of "internal error 3 (P112)" voor iOS. Wanneer je deze melding krijgt is het dus nodig om de Canal+ app eerst te installeren op je tablet of telefoon.

Ik krijg de melding dat er teveel apparaten gekoppeld zijn

Dit is een standaard melding die je krijgt wanneer je teveel apparaten gekoppeld hebt op het Canal+ account. Je mag maximaal 5 apparaten tegelijkertijd gekoppeld hebben.

Kies uit de lijst een apparaat dat ontkoppeld kan worden, zodat je het apparaat wat je wilt aanmelden kunt gaan gebruiken met de app.

Ik kan niet inloggen op canalplus.nl

Dit klopt. Je kunt niet inloggen op canalplus.nl. Dit is alleen voor de klanten die direct via Canal+ hun account hebben.

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.