Naar de inhoud Naar het menu

Ik kan mijn opname niet goed afspelen

Soms kan het gebeuren dat een opname niet goed afgespeeld kan worden. Voer de volgende stappen uit. Mocht het probleem opgelost zijn bij een bepaalde stap, dan hoef je de volgende stappen niet meer uit te voeren.

Stap 1

Herstart de televisieontvanger.

Stap 2

Herstart het modem.

Stap 3

Herstart de netwerkapparatuur tussen het modem en de televisieontvanger.

Stap 4

Neem contact op met de helpdesk. We willen graag de volgende zaken van je ontvangen, zodat we je goed kunnen helpen:

  1. Postcode en huisnummer
  2. Het mobiele nummer dat bij ons bekend is
  3. Je @freedom.nl e-mailadres dat je ontving toen je je abonnement afsloot of je klantnummer (Fxxxxxxx).
  4. Stuur ons informatie over de foutmelding(en) die je krijgt.
    1. Waar en wanneer krijg je de foutmelding?
    2. Op welk apparaat krijg je de foutmelding?
    3. Over welke opname gaat het? Noem de naam van de uitzending, de datum van de opname en de zendernaam.

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.