Naar de inhoud Naar het menu

Ik krijg de melding dat mijn F-Secure licentie is verlopen

Bij Freedom is de F-Secure licentie inbegrepen in je abonnement. Het kan zijn dat je een melding krijgt dat je licentie is verlopen. Volg de volgende stappen om je licentie weer te activeren.

Stap 1

Log in op MIJNfreedom. Je gebruikersnaam is je e-mailadres dat je hebt gekregen bij het aanvragen van je internetabonnement van Freedom (@freedom.nl e-mail adres). Ben je nog nooit ingelogd of ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’, zodat je je wachtwoord kunt instellen en vervolgens kunt inloggen.

Bekijk ook de pagina "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" voor instructies. 


Stap 2

Klik aan de linkerkant in het menu op ‘Internet’.

Stap 3

Klik vervolgens op ‘Antivirus’.

Stap 4

In beeld verschijnt ‘F-Secure Internet Security Antivirus software’. Aan de rechterkant van de pagina zie je een knop ‘Aanvragen’. Klik op deze knop.


Zie je al een code staan? Mooi! Dan mag je door naar de volgende stap.

Stap 5

Klik op de voor jou gegenereerde code, je wordt doorgestuurd naar de F-Secure website.

Stap 6

Kies vervolgens bovenin op 'Aanmelden' en meld je aan met je bestaande gegevens.

Stap 7

Krijg je een melding dat je F-secure dient te verlengen? Klik dan op 'Me later herinneren'

Stap 8

Klik op 'Abonnement' in het overzicht scherm.

Stap 9

Klik op het dropdown menu met de optie "Ik wil graag..." en kies voor "Abonnementscode invoeren"

Stap 10

Klik op 'Abonnementscode invoeren'

Stap 11

Voer de nieuwe unieke licentie code in (uit de MIJNfreedom omgeving) en klik op 'Volgende'.

Stap 12

Na het correct invoeren zou je nu een knop 'Accepteren' moeten zien. Klik hierop.

Stap 13

Succes! Het abonnement is nu weer geldig en betaald door Freedom!

Vond je deze helpdesk-pagina nuttig?

Let op: we kunnen niet reageren op het bericht dat je hier achterlaat. Heb je een vraag of ontvang je graag een reactie? Stuur dan een mailtje naar helpdesk@freedomnet.nl.