Naar de inhoud Naar het menu

Ik wil opzeggen, hoe doe ik dat?

Jammer dat je wilt opzeggen! Je hoeft ons niet te vertellen waarom je wilt opzeggen, maar we zijn wel heel erg blij met je feedback. Misschien kunnen we er in overleg toch nog samen via de mail (helpdesk@freedomnet.nl) of per telefoon (088-0115666) toch nog uitkomen. Lees hieronder hoe je je abonnement kunt opzeggen:

Stap 1

Verzamel de onderstaande gegevens ter verificatie.

  • Postcode en huisnummer;
  • Het @freedom.nl e-mailadres dat je als eerste gekregen hebt. Dit is je hoofdaccount. Of het bij ons bekende contact e-mailadres (bijvoorbeeld een gmail e-mailadres).
  • Het klantnummer (Fxxxxxxx) – Deze vind je door in te loggen op het hoofdaccount: https://mijn.freedom.nl/

Stap 2

Stuur al deze gegevens ter verificatie naar helpdesk@freedomnet.nl of per brief naar tt Melissaweg 23-25, 1033SP Amsterdam. Op deze manier kan de helpdesk nagaan of het jouw account is. Laat ook weten vanaf wanneer de opzegging ingediend mag worden en of het om het hele abonnement gaat of een deel. Houd er rekening mee dat de opzegtermijn één maand is.

Stap 3

We kunnen je vragen om extra gegevens, voordat we overgaan tot het wijzigen of stopzetten van je abonnement.

Stap 4

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging van je opzegging of wijziging.

Stap 5

Stuur de gehuurde apparatuur terug naar Freedom (bijvoorbeeld je TV-kastje of modem):

Adres:

BNS Data Logistics
Retouren
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Stap 6

Je ontvangt over de eindafrekening van ons meer informatie per e-mail.